Bad-dags ;)


Den förre doppardagen! ♥

I dag så har jag o Tove vart jätte duktiga!

Dagen började med att jag gick upp o gjorde frulle, så åt vi :)
Sen gick vi och hämta alla jul-pynts-sakerna, och så pyntade vi grannen, den blev "ur-läcker"!
Och efter det så pyntade vi loss, jag iaf, hon flyttade bara på sakerna jag stälde fram... -.-''
Så nu sitter jag här och lyssnar på "glee-låter", men igentligen väntar jag bara på att Tove ska duscha klart för då ska jag ta ett bad :), och titta på film... hmm... frågan är bara vilken... och jag kmr vara jätte vacker, för i min jul-kalende har jag fått en ansiks-mask, och det ska jag ha :D
HAHA!
Men nu är Tove klar så nu ska jag hoppa ner i plurrett...! ;)



Kommer mer sen

PUSS; Yffla (;

Kommentarer:

1 Gunilla:

skriven

.

2 Ylva -.-'':

skriven

ha.ha.ha. mkt lusstigt... -.-''

Kommentera här: