Allmänt:


Vilken svordom använder du mest? jag venne
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? just nu.. typ halv 7
Var köper du dina matvaror ifrån? affären (A)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? nejj xdd
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kamera :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aa.
När var senast någon stötte på dig? haha de duh..
Vad åt du till middag senast? paj
Kan du vissla? typ inte -.-''
Tittade du på tecknat när du var liten? självklart!
Äger du några popband t-shirts? tror nt de
När flög du senast? sommras
Pratar du några andra språk? jag kan men gör det nt
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nee
Vad har du med dig in på bion? popcorn/godis o läsk
Vad har du för väder? mörkt
När sov du senast på golvet? jag vet inte riktigt, i dalarna kns
Gillar du din boendesituation? vaa??
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? det vet jag inte :P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland :P
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hihi, händer ibland..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 (:
Tror du på liv på andra planeter? kns, kns nt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inget...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle vilja göra det :D
Tycker du om att krama folk? :D:D:D:D
Äger du en digitalkamera? aa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jag vet inte riktigt :P
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? japp :P
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? ibland, ibland inte
Tre saker du alltid har med dig? mobil, mig själv, mitt humör

Kommentera här: