Idag har jag jobbat hela dagen med revykostymen så nu är det bara stommen kvar... "Bara".. Men stor blir den och jag tror det kan bli bra!
 
Ikväll är det styrka på schemat och har träningsvärk från Boxen i tisdags så musklerna ska få jobba lite och förhoppningsvis mjukas upp..
 
Och så vill jag bara lägga en liten kommentar om PH. Jag fattar förstås att folk blir upprörda men jag håller inte med dem. Visst är det trevligt med kärlek och så om det är det man är ute efter. Men Jeppe var där för att vinna pengar, vilket alla borde ha gått in för från början. Han fattade att det var ett spel och det kunde lika gärna varit Aina som släppt kulan. Hade alla börjat hata henne då? Jag menar man är ju själv inte en särskillt "bra människa" när man skriver och reagerar som alla gör mot honom just nu. Så om de tycker han är en "dålig mäniska"/"horunge" så får de väl tycka det, men de är ju inte så fina människor själva då de heller... Och om man är där för pengarna så fattar jag att han släppte för annars kanske han hade varit den som sumpat pengarna. Men jag kanske fattar fel, gillar inte ens PH.
 
 
 
 

Kommentera här: