ÅÅH jösses... En kändis!!

Varit upp i stan hela dagen idag. Åtkte först på återträff med min ena handledare och visade upp vad jag gjort under veckan. Hon blev nöjd och tyckte om det jag gjort (vilket jag alltid är super nervös över att de inte ska tycka).
Sedan åkte jag vidare och när jag sitter där i min ensamhet på tunnelbanan och kollar ut genom fönstet så ser jag en tjäj och tänker "satan vilken cool jacka!"... Hon vänder sig om... Slag i magen... Vill skrika åt alla i tåget att kolla ut för det är ju LINNÉA HENRIKSSON utan för fönstret!!! Åherregud! Smygfotade hennes rygg... Gick sådär med tanke på att min mobil inte mår så bra (den har nog fått influensan) och tåget åkte. Men fatta! Av alla människor så var det hon som va tjejen med snygga jackan, "alltså shiiiit"! Var tvungen att ringa mamma direkt och skriva till alla min kompisar (som jag hoppades på skulle bry sig). Dagens absolut bästa händelse!
 
För sedan gick jag och åt kycklingsallad i min ensamhet på ett fik. Fick påminna minna dumma ögon 1000 ggr att det är fult att stirra på folk, men glömde det ca 1001 ggr.. Gick sedan på upptäcktsfärd som jag fått i uppdrag av mina handledare att göra. Så Vandrade runt HELA söder för att kolla i olika secondhand busiker och på olika remakes. Var på en Beyond retro jag inte besökt tidigare. Tjejen som jobbade där frågade mig om jag skulle kunna tänka mig date.a ena herrskyltdocka som hon höll på att style.a om mitt svar blev "Oh ja! Om han hade haft ett huvud!". 
Besökte även en jättemysig secondhand butik "judits secodhand", jättefint inred och mycket fina kläder!
 
Nu sitter jag och försöker göra klart mönstet till teaterkostymen som ska vara klar till helgen förhoppningsvis...
 
- såklart får Linnéa stå för dagens bild (för hon är bäst, för JAG såg henne idag och för att hon är så förbaskat snygg)
 

Kommentera här: