nyår, 1 jan, 2 jan

Nyår spenderades hemma med mor, örjan och Ebba. Trevlans!
Blev till att se Ice age 4 (superduperbra!), äta tre rätters: Hummersoppa med ostpinne, fylld fläskytterfilé med rödvinssås och klyftpotatis och efter tolvslaget slog vi till med hemmagjord glass lime/hallon (ylva-gjord) och hemmagjord kiwisorbet! Mumms!
 
Igår gjorde jag inte så mycket. Fortsatte med en mössa ag prvade göra på min nya Quick Knit (en ring som man "typ" stickar på), kollade på massa big bang theory, eftersom vi fått något nyårs jox på tvn så vi förtillfäller har alla kanaler istället för bara de marksända. Och så gjorde vi som alla de flesta i Sverige och slog till på Pizza.
 
Idag har jag på morgonen sprungit en runda med Ö i massa backar, trodde helt ärligt jag skulla falla in i koma när vi kom tillbaka med tanke på att jag kände pulsen baki huvet, i käken och den var helt borta och gjorde ont o.. gnäll gnäll gnäll! Nu ska jag fan lära mig springa! Iår ska iaf nått lopp på O-ringen gå bra!
 
hare!
 

Kommentera här: