dag för dag

I onsdags träffade jag finaste Nick så vi gick och åt eftersom jag fyllt, och för vi behöver MAT.
Hade massa o snacka om eftersom man aldrig ses numera. Så det va kalas!♥
 
Och i går gick jag och fikade med två från klassen för vi tänkte köra det som lite tradition när vi fyller år. Även det jätte mysigt, vi åkte till "Muffin Fabriken" och tjockade oss riktigt ordentligt! Efter fikat åkte vi vidare för att kolla i lite affärer o DAMN vad tur/otur det är att jag är så snål..! (tänk på den).
 
Och denna fredag då rå! In tha school kolade vi på Planet Earth, för att skapa insperation. Och när den var slut var det dags att börja skissa. Jag försökte göra en kläning insperrerad av en blå- vit prickig krabbklo.. Och vet inte riktigt hur det blev med den för jag är inte så bra på att jobba med de pennorna vi skulle använda oss utav, men det blev iaf bättre än min skiss jag gjorde här i veckan då man kan säga att jag fick det bekräftat att jag nog faktiskt är sämst i klassen på det här med att rita.. SUCK!
Slutade efter hantverken eftersom sv. var inställd. Så kastade i mig lite lasange och åt två desserter (chokladmos)!
Sprang till tvärisen och var hemma här halv två-två. Så bytte om till löparkläder och passade på att köra ett långpass i det fina vädret i haft idag! Allt va så himmla fint ute! Så det är dagar som denna jag skulle vilja ha egenskapen att kunna fota med ögat, det vore väl tufft?
 
Nu ska jag fortsätta här med denna superdupersvåra engelska recention som jag inte fattar något av.
 
hej. då.
ylva.
// av finaste vännen man kan få!

Kommentera här: